Christmas report

Chingeling all of you!

Julen är över, jag kan skriva det men jag förstår det inte än. Det är svårt att förstå eftersom att jag fortfarande lever på julmat och ser den gigantiska granen varje gång jag befinner mig i vardagsrummet (ganska ofta eftersom att det är lov). Men, men, men...nyårsafton väntar. Jag har tyvärr inga nyårstraditioner som jag vet att vissa har. Kanske kan jag ringa en kompis eller bara kolla på fyrverkierna från köksfönstret med mamma.
Jag har inte så mycket planer för jullovet, det blir väl mycket läsning och kul med kompisar (ja, jag vet hur hemskt det där lät).

Jag har börjat samla in pengar till språkresan! Det är en lång väg kvar men man ska alltid börja någonstans, inte sant? Det enda jag vet är hur gärna jag vill dit.

Mycket kultur denna jul.
Jag har verkligen sett mycket film men jag har också läst en bok eller två och dessutoom lyssnat på 40 olika versioner av Last Christmas.


Nu återgår jag till Förtrollad.

Hejdå, alla vänner


Kommentarer
Postat av: Carro

ÅH jag ska också börja samla ihop! ;) <3

2009-12-28 @ 00:16:08
URL: http://thatssme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0