J'aime danser

Bonjour.

Inget händer. Inte särskilt ofta i all fall, eller så händer saker utan att jag lägger märke till dem. Just nu dansar jag runt som en galning i vardagsrummet och jag är ganska säker att jag har skaffat mig en publik i huset mittemot. Lyssnar på: Black-Ingvars "Min ponny" (mirre förstår).
Undviker läxorna som vanligt. Det enda ämnet som jag fortfarande verkligen älskar nuförtiden är engelska så skolan är väl inte särskilt rolig just nu. Dansar till: Robyns "Cobrastyle".


Vi ses väl, det där ovan stämmer inte riktigt..


Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha, min kära lilla ponny!

Men du, vad konstigt. För jag har precis börjat älska (nästan) alla ämnen utom engelskan! Fast jag tycker absolut inte illa om engelskan, bara älskar den inte riktigt lika mycket som t ex svenskan och matten.

Puss!

2009-12-02 @ 17:51:02
URL: http://mirruw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0