Déprimé

Hej igen.

Jag hoppas bara inte ni inte går omkring och tycker att jag inte har något liv bara för att jag bloggar två gånger på en fredagkväll. Ibland önskar jag bara att allt var annorlunda. Att jag alltid var lite gladare, lite trevligare, lite mindre stressad, lite mer nöjd med....hur jag ser ut. Jag vet att utseende egentligen inte spelar någon roll men jag kan inte hjälpa det. Alla har väl varit missnöjda med sitt utseende någon gång, eller hur? Fast jag har känt såhär ganska länge nu. Men å andra sidan, senast igår så tänkte jag att den här tiden är den lyckligaste i mitt liv och för några timmar sedan kände jag mig 92 % lycklig. Men vad är egentligen lycka? Jag vill tro på lycka i all evighet men lycka för stunden känns som det enda realistiska alternativet.
Jag är lite trött just nu, jag hoppas det märks. Jag orkar inte vara ledsen, det blir för mycket.
Det här är inte mina riktiga känslor bara tröttheten som talar. Jag känner mig schizofren(stavning?).

Jag är så ledsen för det här
Imorgon kommer ursäkten

Kramar, Lillebil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0