I min plan finns ett plan involverat

Saluton

Idag har varit en ganska vanlig dag. Men det är väl de flesta dagarna så.. Jag ska ha en 30-minuters danslektion med klassen så jag måste hitta på en egen koreografi, väldigt svårt faktiskt. Steg som passar 28 (/27) olika personer och som ändå inte blir fula och tråkiga eller för svåra... Och så måste jag välja musik också. Det blir nog nästan svårare. Agnes och Alice tyckte att jag skulle ta steg från någon av de koreografierna vi har haft på dansen men jag vet inte.. Vi får se, eller snarare ni får se.

"Holes" var min favoritbok i fyran (tror jag) och nu när vi läser den på engelskan hoppas jag bara att jag inte får lägre tankar om den. Det är inte min favoritbok längre (jag har the Hunger Games nu, alltså båda), men jag vill bara tycka att den är sådär konstig-bra, för det var den.


Jag vill fortfarande åka till USA, men jag har inga galna tankar längre. Nu har jag bara en plan. Eller kanske några planer.

Make my dreams come true

Lillebil


New York

Hollywood

Los Angeles (I'm sorry Ron....Niebrugge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0