Coralla

Hej.

Har just läst Hannas blogg i typ en halvtimme, jag älskar den! Den handlar både om bäcker och vad man nu ska kalla det.. Hanna, kanske? Boktips är något jag är i desperat behov av. Nu kommer Alice och frågar om jag har läst färdigt Boktjuven än.. Jag får nog lämna tillbaka den till biblioteket nu eftersom att jag inte ens har börjat och dessutom så har hon velat läsa den jättelänge, tror jag;) Jag och Hilda skulle gå och simma idag men ingen av oss hade med sig lås och jag vill inte lämna mina saker obevakade på Eriksdalsbadet så vi ska gå imorgon istället. Det blev mellis framför Ghost Whisperer och That 70's Show! Mysigt. Jag är på shoppinghumör, jag har lite pengar kvar av månadspengen så på söndag kanske? På lördag ska jag ju (som jag redan skrivit) på bio och se New Moon och förhoppningsvis hinner jag med Gymnasiemässan också. Det skulle vara jättebra för mig som har så svårt att bestämma mig, jag vet att det är ganska lång tid kvar stt tänka över sitt gymnasieval men när någon frågar mig om vilket gymnasium jag tänker välja, vill jag åtminstone ha några tankar om vart jag vill gå.

Fyra saker som hände idag:

1. Jag läste i en mattebok för Naturlinjen, tredje året (kände mig väldigt stolt trots att jag märkte att det var en rejäl bit över min nivå).

2. Såg en i skolan som var JÄTTELIK Eva (hette hon det?) i Puntila/Matti.

3. Blev kallad häst (jag kanske missade några detaljer men det var ändå förolämpande`´)

4. Drömde mig bort till USA, ännu en gång.


Nu ska jag läsa Holes


Au revoir

Kram, L

PUNTILA / MATTI

Kanske inte de roligaste bilderna men jag orkade inte leta upp något annat.
Det får bli lite Regina Spektor istället.



Jättekonstig, rolig film (den hade bra ljud). Någon hade lite för mycket tid..och en kamera.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för att du läser min blogg! Det är skönt att veta att man har någon läsare:)

Jag älskar din blogg med,den är väldigt fin och det finns alltid nya inlägg att läsa (till skillnad från min) ;).

Vem ska du gå med på gymnasiemässan?

Kram

2009-11-18 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0