Choko

Hej.

Jag har äntligen börjat sticka igen och det känns fantastiskt. Jag är nästan färdig med mitt förtsa armband till julmarknaden och  har redan börjat på ett par muddar men jag vet inte hur det blir med dem. Jag tänker nog sy ett mobilfodral i alla fall, eller flera.
Ni kanske har sett Rädda Julen-reklamen som handlar om att Aladdinasken ska få en ny chokladbit och att en av de nuvarande sorterna måste försvinna. Man ska rösta på sin favorit så att den får vara kvar. Eftersom att datorn var på tänkte jag att jag skulle rösta, så jag gick in och kollade på vilka chokladbitar som låg bäst till. Av de som jag tycker är goda hade "Mjuktoffee" minst röster så jag försökte rösta men det gick inte...  Men jag länkar ändå så att ni kan rösta här.
Jag säger bara en sak, "Ägglikör", you're out!

Om jag helt byter ämne, jag kan inte fatta att Reza åkte ut i fredags! Hon var verkligen bäst av alla. Jag började faktiskt gråta lite, jag vet... Men det känns så otroligt sorgligt och när jag har träffat henne också.

Ska äta nu. Det ska bli kul med idrottsdag imorgon, förhoppningsvis går det lite bättre än föra gången. Jag hoppas jag är tillräckligt snabb för att få vara med i stafetten;)

I chi weld

Kommentarer
Postat av: Hilda

Nej jag gillar ägglikör, eller det är den andra jag tål. :(

2009-11-23 @ 17:03:38
Postat av: Lillebil

Ojdå, förlåt. Körsbärslikör, you're out! Bättre?;)

2009-12-06 @ 19:35:31
URL: http://lillebils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0