Jag tror ingenting

Hej, det här får gå ganska snabbt. Inte för att jag har bråttom utan bara för att jag inte vill fastna vid datorn. Vad kan man klä ut sig till? Det här är inte en fråga som är till bara för att berätta att jag ska klä ut mig utan ett snarare ett rop på hjälp. Det är inte lätt. Om jag var miljonär eller något skulle jag ju alltid kunna köpa en helt ny utstyrsel men så är inte fallet. Om jag inte får hjälp eller en jättebra idé kommer det sluta med att jag letar runt i utklädningslådan och ändå inte kommer på något bättre än luffare. Eller så kommer jag komma på något bra och alla kommer gissa på hippie. Fast jag var faktiskt hippie en gång, det var ganska kul.

Haha, lost again

Jag antar att vi ses, i verkligheten alltså.

Jag säger bara: Sampa jumpa!

En bild på mig och pappa, på min tolvårsdag

Kanske inte så fin bild men den är lite rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0