Inte mycket för världen

Lalallalaa

Halloo

(melodi: Iris-låten från Majas Alfabetssånger)
Här sitter jag och tänker, det kan ni nog förstå. För ingenting är särskilt lätt för mig att tänka på. Och om ni skulle fråga mig, så har jag inget svar. Vad är det du nu frågar? Vad var det där du sa?

Ja, där kom en väldigt spontan liten låt.


Jaa, vad mer tänkte jag säga?

-Inte så mycket...?

Jag måste allvarligt talat sluta vara såhär. Det blir ju faktiskt konstigt för den som läser.
Jag har ett bloggtips, här är den, Vanjas blogg: punktpunkt.wordpress.com
Eftersom alla troligen redan visste att den fanns och eftersom att jag förmodligen inte har några läsare så var det väl inte så speciella nyheter trots allt. Men det är en bra blogg, tycker jag. Smart, poetisk. Typ min motsats. He..he. .

Lite avslutande då..

Några av de tusen bilderna jag nästan men inte riktigt blir nöjd med och en låt som förföljer mig. Allt är som det brukar vara.

 

Okej, jag har skämts tillräckligt för en dag.. Nu till lite bättre...något




C'est tout

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0