Till er

Hej. Det här är till 8LD, ni vet, vi som brukade gå i 7LD.

Jag kom hem från klassfesten för en stund sen. Vi hade så kul, som vi oftast har. Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att gå i någon annan klass längre, fast det bara var ett och ett halvt år sedan jag faktiskt gjorde det. Förut längtade jag bara efter att dagarna skulle ta slut, vilket jag i och för sig gör ganska ofta nu med men av helt andra skäl. Det finns fortfarande personer i klassen jag gärna skulle vilja lära känna lite bättre men det hoppas jag hinna med. Jag har ju faktiskt hela nian och mer än halva åttan på mig. Men sedan då? Kommer vi hålla kontakten? Med alla? Troligtvis inte. Jag skulle önska det men ingen kommer ha tid för gamla högstadieklasskompisar, eller? Vi kan ordna återträffar. Då gäller det bara att alla kommer. Jag vill så gärna att vi ses igen. Dagen vi slutar nian kommer vara lycklig och otroligt smärtsam. Jag kommer skrika av glädje och gråta tills jag börjar skratta utan orsak och sedan kommer jag gråta och sjunga och hoppa tills jag tröttnar och sätter mig ner. För det kommer bli svårt. Jag kan helt enkelt säga; jag älskar min klass.
Alla har något speciellt och alla är så uppriktigt fina människor.

Nu vet ni

Hjärtliga hälsningar från Lillebil


Jag vet att ni kanske inte vill det men...this is our song


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lillebil, den dagen vi inte går i samma klass längre kommer bli fruktansvärd. Igår när jag åkte hem från klassfesten kände jag verkligen hur kul vi har tillsammans allihopa, alla är sig själva, man kommer minnas varenda en. Vi får njuata av det sista 1 ½ året!

/Hanna



P.S du har en jättefin blogg och jag är glad att jag blev utvald att läsa ;)

2009-10-23 @ 06:38:13
URL: http://hannasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0