En gammal vän och en till bok i högen

Hej,

alldeles nyss bestämde jag (nästan) möte med en klasskompis som jag inte träffat sen i femman. Hon slutade i klassen efter ettan och jag har bara träffat henne en gång sen dess. Det var lite kul tycker jag, fast jag har förstås ingen aning om hur hon är idag. Vi ska tydligen shoppa så jag får väl vara smakråd eller något.

Nu har jag en till bok att läsa: Gossip Girl-ni vet att ni älskar mig (you know you love me, xoxo Gossip Girl<33), jag får verkligen panik. Om jag bara hade hur mycket tid som helst på mig.. Jag måste välja bort en bok.. Det blir nog...eh.. Boktjuven. Jag får låna den en annan gång, den tar längst tid att läsa. Ja, det var ett svårt beslut. Om någon är intresserad av läsning (håll andan gott folk, nu kommer mitt första bloggtips): www.hannasboktips.blogspot.com .

Måste gå nu

Några gamla bilder, inte särskilt smickrande kanske men...



xoxo Lillebil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0