गुरुवार

Aloha.

Tidigare idag kände jag mig lite ledsen och bekymrad men det har lättat nu. Jag har en regel, att inte skriva om sko**n. Jag vet, väldigt töntigt men det känns bara bra att jag åtminstone kan komma undan den på min egen blogg. Här bestämmer jag, såklart:D
Alldeles nyss såg jag en liten film som jag filmat på mobilen förra året. Jag hade faktiskt ganska snygg frisyr. Innan sommarlovet mellan sexan och sjuan permanentade jag håret. Alla börjar platta håret och 'Yeees', här kommer jag och gör motsatsen. Jag tycker att lockigt hår är så mycket finare än platt. Förlåt alla människor och vänner men jag vill bara vara ärligt. Och jag vill absolut inte att någon ska tro att jag menar mitt eget hår när jag pratar om lockigt hår. Nejnej. Jag menar...som Tovas hår. Perfekt.
Har bestämt låt till dramaredovisningen nu. Ni förstår. Jag har överraskat mig själv och jag är nöjd.


Och nu:
Låten vars text jag lärt mig omedvetet och nu älskar

On the radio- Regina Spektor


I´ll be back, soon enough
Love, Lillebil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0