Idag blev jag karaokestjärna

Bonjour, mes copains.


Idag har jag inte gjort särskilt mycket, förutom att simma, äta fruktsallad, se på film, se på lite mer film och väcka grannarna. Ja, mer än så vet jag inte om jag orkar skriva. Fast jag skulle ju berätta lite mer om den sista händelsen. Min knasiga familj lyckades koppla in datorn till stereon och sedan kopplade vi in en Singstar-mikrofon till stereon. Eftersom vi har Spotify kan jag nu sjunga till en massa olika låtar, ungefär som karaoke. Så det var faktiskt väldigt kul. Jag sjöng lite Regina Spektor, (jag vet att det låter som en lä*a men..) jag vill lära mig alla låtarna tills när jag ska på konserten 7 december. Just det, det var en till sak jag hade tänkt skriva. Min blogg är inte riktigt lika hemlig längre.

Välkommen säger jag till:

Läsare 1:Vanja
Läsare 2:Hilda


De är dem enda hittils men jag har redan lovat tredje platsen till någon men hon får vänta någon vecka, eller två. När man tänker på det är det nästan roligt. Alla skaffar en blogg för att bli kända och sen lägger de ner en massa tid på design o.s.v. Appropå det; jag måste verkligen fixa lite med min design också (fast jag är så annorlunda, mohaha, inte). Jag måste ta lite fler bilder, jag har bara en eller två som jag vill ha med.

Vi hörs väl, V & H. Unless you've already forgotten all about me.. Who knows?

xoxo Your secret Lillebil


En bild från när jag var i Bulgarien. Jag var tio år, så det är ganska länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0