Lugi

Jag vill bara börja med att säga att "Lugi" inte betyder torsdag på ett främmande språk. Det betyder nämligen lugg, på Lillebillianska eller något (?). Ja, såhär gick det till:
Mirre frågade mig om jag ville följa med henne när hon skulle klippa sin lugg och jag följde med. När jag satt där såg jag min utväxta, minimala lugg som krullat sig i regnet och bestämde mig att klippa den jag med. Det kanske låter jättekonstigt men jag har faktiskt aldrig klippt mig utan att prata med mamma om det först. Hur som helst känner jag mig väldigt spontan. Det blev helt okej. Jag lägger upp en bild någon dag när mitt hår är rent.
Ja, så mycket mer än så hinner jag inte säga just nu.

Men jag hinner visa en riktigt härlig film jag såg på spanskan, se även om du inte kan spanska:


Ja, den är väl lite passande nu när det snart är Halloween. Jag är bjuden på Halloweenfest nästa helg, jag ska vara vampyr eller grottmonster, vad sägs? Följa trenden eller stå ut lite i mängden?

You know you're reading this

xoxo Lillebil (eh, va) (jag vet inte)

Kommentarer
Postat av: hildur

hej vad fin bloggen är nu!

ville bara säga det.

puss!

2009-10-24 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0