Miyerkules

Idag är jag lättad och glad. Och smått panikslagen. Idag har ytterligare tre personer fått veta om min blogg. Hanna (5), Alice (6) och Vera (7). Nu känns den inte alls lika hemlig och dagboksaktig längre men jag tänker fortsätta som innan såklart. Fick just veta att bloggar som har för långa texter är tråkiga och att ingen orkar läsa dem. Jag förstår om det är så, men jag vill bara att ni ska veta en sak; min blogg är till för att jag ska skriva, inte för att jag vill bli någon känd bloggare, det är bara en kul grej för mig. Men jag är faktiskt ingen inåtvänd, ledsen människa, så jag ska ta till mig kritik. Jag ska ha lite mer bilder. Eller åtminstone ska jag försöka ha det. Nu fick jag en idé till ett annat inlägg så jag avslutar det här.


En gammal bild jag hittade i datorn.

 

Jag skriver igen någon gång

Den konstigaste Lillebil





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0