Montag/Lunes

Välkomna till min ännu mindre hemliga blogg! (Lägg märke till rubriken, riktigt fyndigt, eller inte..)

Nummer 3 och 4, Alice och Miranda, jag är glad att ni kan läsa. Det kanske inte finns så mycket att läsa men jag tror ni vet vad jag menar när jag säger att det är ganska mycket just nu. Jag har ännu inte kunnat piffa till (:P) min design, snälla hjälp mig! Hur gör man? Jag som trodde jag var teknisk,  men nejnej. Nästa vecka är det höstlov och jag har redan bokat upp hela veckan. Hur blir det såhär? Misstag är till för att göras om, eller nej men..

Förresten, om någon ser en Regina Spektor affisch kan man väl ge den till mig?;) Jag tackar på förhand. Längtar tills 7 december!
Men nu, en låt från min nya favorit:


Maia Hirasawa - The wrong way
Kolla inte för djupt i hennes ögon, det kan kännas som en skräckfilm.





Hejdå, vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0