Det är vad jag tänker på nu

Bonjour

Idag har jag varit med mamma och mormor på stan, eller kan man verkligen säga stan om Bondens Marknad? Kanske inte. Hur som helst så fikade vi lite också och köpte inredningsböcker, skojigt. Jag känner för att göra om mitt rum i marockanskt tema men det kommer nog inte hända.. Det är svårt att inte ändra bilden av sitt drömrum.


Igår läste jag It-girl, den var bra faktiskt. Jag tänkte mig att den skulle vara ytlig och det var den också. Men ytlig behöver inte vara likamed dålig. Jag tyckte faktiskt att det var en väldigt underhållande bok och eftersom jag älskar Gossip Girl så kunde det inte bli fel. Boken handlar om Jenny Humphrey (om du ser Gossip Girl så måste du eta vem det är, om inte så är hon nästan en av huvudpersonerna i Gossip Girl), Jenny ska börja på en internatskolan Waverly. En sak som är väldigt störande är att Jenny Humphrey i It-girl (boken) och Jenny Humphrey i Gossip Girl (serien) är helt olika. Jenny i boken har brunt, lockigt hår och gillar att måla medan Jenny i serien är blond, har rakt hår och designar kläder.
See for yourselves:

                                              Jenny   vs.   Jenny

Ikväll ska jag till Nike. Tjejerna ska ha filmkväll på Tyresö;D Vi kommer troligen vara uppe hela natten så det blit en tung dag imorgon Och jag som ska jogga..


Adiós


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0