Sleepy

Hola,

idag hade jag spanska. Nu kan jag säga du är en gris, ett stort framsteg i språkinlärningen. Eres un cerdo. En mening som för ett par veckor sedan hade varit omöjlig för mig att förstå.
Okej, det här är helt klart inget toppeninlägg. Jag är så otroligt trött. Hur som helst, idag läste jag ut Notorious - den andra It girlboken. Den var väldigt lik den första boken, jag antar att hon (författaren alltså) bara skriver på och sedan delar upp texten i böcker. Jag undrar verkligen hur Cecily von Ziegesar ser ut. Hon kanske är ung, rik och utseendefixerad precis som huvudpersonerna i böckerna eller så har hon varit det. Hon måste hur som helst vara insatt på något sätt, jag vill inte ens tänka på hur mycket research hon måste ha gjort. Även om böckerna är ytliga så är det väl lite djupt på något sätt. Det är ju en slags samhällsskildring. Det låter djupt. Och nu låter jag korkad.
Jag måste verkligen få veta hur Cecily von Ziegesar ser ut! Hoppas hon är gammal.
Måste googla. Två minuter.
















YEEES! Hon var gammal, åtminstone ganska. Och med gammal menar jag inte 60 utan 40, författaråldern alltså.
Oki, slut på absolut-It-girl-galen-i-all-evighet.
Nu, till lite allvarligare trams.



Imorgon fyller låtsaskusin Miranda år. Så, jag ska skriva ett litet grattiskort. Någon present blir det inte, än. Jag ger bara presenter when it's partytime. Som i det här fallet är om två veckor, tror jag.
Måste gå nu, avstängningsknappen kallar.


En jättefin bild på Mirre.



Hasta luego (vet inte riktigt vad det betyder men jaja..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0