Nu måste jag vara snabb

Hejhej!

Jag ska gå och lägga mig alldeles strax så jag får vara kortfattad. Igår var jag med Julia och Amanda, vi hade jättekul. Först var jag och Julia i Ringen, sedan mötte vi Amanda och gick och åt den onyttigaste maten någonsin på McDonald's men det var mysigt. Man behöver inte vara så nyttig jämt. Efter det gick vi hem till mig och satt i soffan och pratade i flera timmar. Vi upptäckte ett sätt att släcka lampan (som står flera meter bort) genom att hoppa bakåt i soffan, när man hoppade framåt sedan tändes lampan igen. Hur som helst, kan jag bara säga att det är mycket lättare att avslöja hemligheter i mörkret. Det var så kul, kändes lite som en film. Granntjejerna skvallrar och berättar om sina äventyr. Ja, oc vad får det mig att tänka på om inte Desperate Housewives? Femte säsongen kommer ut den fjortonde:D! Usch och fy så det låter. Jag kan datumet och allt. Är man desperat så är man. Desperate Housewives är inte mitt liv......men nästan(;P).
Okej, jag måste verkligen gå nu.

Au revoir

Lillebil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0