Vad ska man säga..?

Ja, hej eller hejsan? Det här min (typ.) trettionde blogg på en vecka, jag har haft lite svårt att bestämma namn. Men jag heter Lillebil ju så det här borde ju vara det ultimata namnet på min blogg men jag vet inte.. Vilken beslutsångest! Jag tänkte faktiskt att bloggen skulle heta det, beslutsångest alltså, fast på franska.. Ni kanske kan ana vart mina tankar gick. Nu måste jag avsluta det här inlägget för jag har prov imorgon. Usch, usch, usch.
Jag lyckades ju inte presentera mig själv särskilt bra men det måste man väl inte göra? Och dessutom kommer nog ingen som inte vet vem jag är läsa den här bloggen. Om jag inte blir fotomodell som Kenza men det kan jag ju utesluta. Jag måste verkligen gå nu.

Au revoir, I hope.
crazycrazycrazycrazy
En bild, på mig, från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0