En ovetande väntan

Hej,

just nu vet jag inte om det blir någon USA-resa eller inte och därför är det svårt att skriva. Det här är min dröm och det jag lever för. Jag kan inte vara glad förrän jag vet att det verkligen blir en resa. Jag trodde att den här oron och ovissheten skulle vara över när vi köpt biljetterna men den fortsätter. Det var kanske lite för bra för att vara sant.
En drömresa, en tonåring, en naturkatastrof.
En inställd resa, tårar, en ännu pågående naturkatastrof.
Varför kan inte glädjen få segra?
Bara den här gången, snälla.




Kommer det bli någon resa?
- Chanses aren't good..

Kanske inte men det här är min chans, och min dröm.


Vi ses väl, alla vänner som undrar om jag kommer gå och hänga mig snart. Ingen fara, jag får snyfta över gitarren.

I send you love(, America)

Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla vännen, jag tror att det kommer bli en resa! Man kan ju inte vara säker, men det är ändå ett par månader kvar.. Det känns lite som att alla flygbolag skulle gå i konkurs om dom hade stängt i typ fem månader.. Inte vara ledsen Lillebil, det fixar sig!

Pussss på söta dig!

2010-04-17 @ 11:45:24
URL: http://thatssme.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är klart att det fixar sig, flygplanen börjar ju gå på tisdag igen. Du kommer komma dit! Puss och kram!

2010-04-17 @ 19:01:50
URL: http://hannasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0