Superdag, superprao, SUPERBROR!

Hej alla,
ni som sliter,
ni som njuter,
ni som slappar,
ni som räknar resterande minuter.

Hur går det? Är det kul att praoa? Jag kan i alla fall säga att jag trivs jättebra på min prao! När bloggen ligger uppe så länkar jag till den men tills dess får ni vänta. Den andra praktikanten (Shaho, stavning?) försov sig och kom inte idag:S Imorn så ska jag intervjua några av skådespelarna från filmen Superbror som jag såg idag och det känns VÄLDIGT nervöst. Jag är en riktig VIP(P), med presskort och allt). Mitt namn står med på listan, yeaah! Okej, nu ska jag sluta larva mig.
Jag har sett en film, bara 8 kvar. Det är inte så att jag vill ha det gjort, jag bara konstaterar. Utöver att själva uppgiften är underbar så är människorna jättesnälla och hjälpsamma. Jag trivs på Palatset!
Det mesta av den här veckan kommer jag spendera på bion Skandia (som är superduperfin och mysig). Trots att jag var minst 5 år äldre än de andra biobesökarna så passade jag in. Forever young. Till lunch åt jag en gigantisk kycklingwrap och jag var tvungen att slänga mat, något som inte rekomenderas! "Tänk på barnen i Afrika" är ett både fördomsfullt och korkat utlåtande men när det dyker upp i huvudet är det lite svårt att inte skämmas för hur mycket mat man slänger...

Imorgon kommer ytterligare en "praorapport" (det där lät inte särskilt spännande, va?)

Kommentera gärna så att jag får ta del av er spännande praodagar!

 Lots of love

xxx, Lillebil

(PS. Eyjafjallajökull har för tillfället lugnat sig lite;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha älska namnet på vulkanen!:p

Min prao går bra, har fått fota ganska mycket, och redigera osv och det är kuul :D Kommer du på fredagsfikat?

Ha det bäst,

Pusssssss

2010-04-21 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0