Bellman har gjort si, Bellman har gjort så

Hejhej.

Idag har jag sett tre filmer (en rysk, en tysk och en Bellman, alltså svensk), åkt tunnelbana 6 gånger, visat presskortet tre gånger, sett Junior-introt tre gånger, varit på Palatset 2 gånger, planerat 3 fika/luncher/biobesök och skickat 4 sms.

Jag har skrattat, gråtit, svurit och gäspat. Jag har klagat, skrivit, sett, frågat och vetat. Jag har sagt hej (flera gånger), jag har tackat nej (till mjölk). Jag har burit runt på en matlåda, jag har haft ett guldigt paraply. Jag har härmat Mary Poppins, jag har hoppat jämfota på en K-brunn. Jag har tittat snett på jämnåriga och undrat vad det är för fel på dem. Jag har önskat att en film aldrig gjorts och undrat vad en regissör haft för tanke med sin film. Jag har insett att filmen jag ska se imorgon livedubbas! Usch, inte igen!

Nu har jag bloggat färdigt.

Nu ska jag säga hejdå, lebewohl, До свидания !

Sa Bellman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0