Whatever makes my day

Hej.

Idag har jag sett två filmer: "The secret of Kells" och "A shine of rainbows". Båda var bra men jag tyckte mer om den andra. Det var min väldigt utförliga praorapport. Efter jobbet (haha) så var jag på vippmingel och sedan sjöng jag i kören. Det var jättekul, vi övar inför Högmässan (?) som är den nionde maj. Vi ska sjunga några kristna sånger, på svenska och latin och en gospellåt, min allra-bästa-favoritlåt: "Ain't no mountain high enough". Nästa tisdag ska jag komma tidigt och öva med Åsa och hon kanske kommer kunna avgöra om jag är alt eller sopran. Sångerna är helt galna! Typ världens högsta toner och därför behöver jag verkligen öva.
Jag hade en intervju med några danska skådespelare idag också och jag var jättenervös innan men det blev bra. En avspänd känsla.

Til alle læsere fra mig.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag gick förbi ditt jobb (haha) idag! Skandiateatern alltså, det är väl där du är?

puss

2010-04-21 @ 13:23:01
URL: http://mirruw.blogspot.com
Postat av: Lillebil

Haha, ja, jag är där ibland men inte idag. Idag var jag på Grand. Vad gjorde du där förresten (blinkblink)?

2010-04-21 @ 21:24:39
URL: http://lillebils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0