När man är på andra tankar kan man försöka få fram ett budskap men det är inte lätt

Hej,

om mindre än två dygn kommer jag att befinna mig i USA och ja, jag är medveten om átt jag tjatar och inte har pratat om något annat sedan i januari men ni vet ju hur mycket jag älskar USA så det är inte så konstigt. Något som är konstigt däremot är att jag inte har någon aning om att jag ska åka dit. Det känns bara helt vanligt, jag är glad men resfebern har faktiskt inte kommit än. Med packningen går det väl lite sådär.. Jag tänker shoppa loss så hur mycket kläder måste jag ha med mig? Osv. Ni vet nog hur det brukar låta.
Imorgon bitti åker jag hem till mina kära reskamrater och pratar om...resan såklart!

(Om du inte vill läsa om USA, läs här:)

Det är sommarlov men det känns inte som det vilket i och för sig inte är så konstigt med tanke på att det är molnigt, regnar och är mindre än mellan 10-18 grader. Är det alltid såhär kallt? Har vi bara glömt bort hur det brukar vara eller är det klimatförändringarna som uppenbarar sig? Jag vet inte. Jag hoppas bara på en gnutta värme, bara lite så att man slipper gå omkring med jeans hela sommaren och så att man slipper komma tillbaka till skolan i augusti blekare än någonsin (är det ens möjligt i mitt fall?). Jag har inte badat än och jag vet att det är katastrofalt men vad ska jag göra? Doppa mig i wannabe-dammen i Skånegläntan? Nej, tack.
Jag vill inte låta ytlig men det är lite sent för det så jag kan lika gärna fortsätta.. Är det bara jag som tycker att sommarkollektionerna är väldigt...tråkiga? Osomriga? (God forbid) Höstaktiga? Skärpning allesammans! Ska vi gå omkring och se ut som att vi längtar tillbaka till skolan eller? En liten parantes: Jag vet att jag har tagit det här med frågor i texten till en varningsnivå men jag är som jag är så...
Det här var inget bra inlägg hörni, jag har för mycket i huvudet just nu.



Jag vill bara säga att anledningen till att jag bara fotade munnen var att näsan såg väldigt konstig ut i den effekten, så oroa er inte, jag är inte galen (bara lite.. ;)



Det här är nog sista inlägget innan USA så..

Jag saknar er redan<3 Ha en riktigt bra sommar så ses vi väl (ni ser nog inte det här eftersom att ni nog inte läser bloggar på sommaren, det gör inte jag iaf).

Lots of love

xxx Lillebil

Kommentarer
Postat av: Hilda

Shit asså läpparna!! Haha skoja. Men ha det bäst i USA, göllet. Hoppas vi ses när du kommer hem. Puss

2010-06-15 @ 16:04:48
URL: http://extremelyloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0