What's your problem, bitch?! ...skoja..

Hej,
jag gjorde ingenting av det jag skulle ha gjort igår. Jag gjorde ingenting och det var nog bra för mig. En riktig slappdag var vad som verkligen behövdes. Idag ska jag däremot göra något; vara med en blandad grupp msk hemma hos Ags. Roligt:D Jag tycker (konstigt nog) att sommarlovet har gått väldigt långsamt hittills, okej, jag vet, det är inte så konstigt med tanke på att det gått mindre än två dagar men som Alice skulle ha sagt: jaajaa.
Jag har blivit databeroende, jag sitter där med min lilla, lilla dator och har nu börjat tycka att alla andra datorer är gigantiska. Nu ska jag lyssna på Agnes som spelar och sjunger. Lull.
Nedräkningen börjar imorgon!
Trubadur, andedräkt, Lillgrobian
Bye, people

Kommentarer
Postat av: Vexxi

hahah va söta ni är! ^^ ♥

2010-06-13 @ 02:00:46
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0