Att blogga hela vägen mot sömn

Det här är inget blogginlägg jag förväntar mig att någon ska läsa. Det kändes bara så...tråkigt att inte ha skrivit på så länge.
Skolan (som jag helst inte vill nämna) har lugnat sig. Några läxor kvar bara. Idag avklarades de sista franskaglosorna!
Och idag träffade jag Vera. Vi har en långhelg (tors. - sön.) tillsammans. Det ska bli otroligt kul och vi ska se Desperate Housewives säsong 6. Livet är underbart. Bara 13 dagar kvar till skolavslutningen och 19 dagar till USA-resan och mitt rum är städat.

Hälsningar från den alltför levnadsglada Lillebil


GAMLA bilder. Och avslutningsvis en bild på mig och pappa, så att Vanja kan se hur han ser ut utanför tidningen..


Återigen, gammal bild.


See ya wouldn't wanna be ya, hehe

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0