Tre orsaker till varför jag älskar yoghurten jag öppnade nyss

Hej.

Så, rubriken talar för sig själv..

- den var kall
- jag kunde göra smoothie med den
&
- bäst före-datumet var min födelsedag!

Hur kan tiden gå så snabbt (jag börjar bli gammal..)?

När jag gick hem från idrotten så visste jag att jag var svettig och hade dålig hållning men so what? Då möter jag människor... Kul. Jag, Agnes och Tova diskuterade vad som var värst; att bli röd eller svettig? Jag sa såklart svettig eftersom att..ja! De sa röd men alltså nej, det är inte sant. Jag skulle mycket hellre bli röd än svettig.
När jag kom hem och såg mig i spegeln upptäckte jag att jag var både och. Hehe.

Hur som helst, svettig eller inte, idag är jag lycklig. Jag har fortfarande tons of homework (som jag skrev i min dagbok häromdagen) men det spelar inte så stor roll när det är så fint väder. Jag vet, mitt humör påverkas väldigt mycket av vädret. Jag är deprimerad på vintern och otroligt glad på sommaren (för det mesta alltså).

Vi ses alla lyckliga eller mindre lyckliga (svettiga eller mindre svettiga) människor.


PS. USA-bekymret är inte ur världen men jag antar att jag kan bortse ifrån det när solen kommer fram.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Sv: Tack vad du är gullig! pusspuss <3

2010-05-18 @ 19:16:59
URL: http://extremelyloud.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: Lillebil, jag fick IG på provet, vet redfan sju uppgifter jag gjorde fel på! Haha min "bränna".. den är röd. inte kul! Du är visst en av mina älsklingsbrudar! DU är min älsklingsbrud :D Haha kanske det kanske, eller så får du helt enkelt vänta tills på fredag med att se den tihi :P

See ya tomorrow L,

Kisses! <3

2010-05-18 @ 21:07:11
URL: http://thatssme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0