Det kanske låter fånigt men jag älskar mina kompisar

Hej,

mitt ansikte brinner nästan! Jag solar genom en glasruta och trots att jag inser att det nog inte är en bra idé så älskar jag solens värme så mycket att jag helt enkelt inte kan flytta på mig. Igår demonstrerade jag med några kompisar (ni vet vilka ni är) och det var otroligt roligt. Jag är nu medlem av Ung Vänster och det känns verkligen som att jag har hamnat rätt. De som pratade på stora scenen i Kungsan sa så bra saker och jag bara satt och mmm:ade och blåste i min Vänsterpartietvisselpipa. Jag blev dessutom filmad, vi var med i Rapport minsann.. Jag har faktiskt inte sett det själv men jag ska gå in och kolla snart. På kvällen åkte vi hem till Nike och hade sleepover, det var lika kul som det brukar vara (fast lite roligare;). Vi såg den fruktade skräckfilmen "The Shining" och jag var som vanligt jätterädd men den var faktiskt inte så läskig. Mest konstig. Och det är lite svårt för mig att tänka på Jack Nicholson som en läskig person eftersom att jag har sett honom i så många andra filmer. Telia-reklamen med 'Gunnar och gänget' gav också filmen en lite komisk touch.. Sedan såg vi "Wild Child", skrattade och avslöjade hemligheter resten av natten.
När vi hade lämnat det somriga Tyresö i förmiddags gav vi oss ut på en spontan shoppingrunda. Vi var på Beyond Retro där Hanna hittade ett par underbara jeansshorts, Urban Outfitters och Zara.



Och sedan hamnade jag här framför datorn och nu konstaterar jag att det bara är fem veckor (om man bortser från de tre sista dagarna) kvar till sommarlovet. Det är helt galet. Tiden går fort, både när jag har roligt och tråkigt.

PS. Jag var med Julia på hennes land i fredags, v tittade på majbrasan, åt melon och spelade ett lärorikt spel. Jag älskar Valborg nu!


Foto: Agnes


Jag o Mirre klädde ut oss til killar. På den här bilden ser jag tydligen ut som en ful kille i Mirandas och Agnes förra klass..

Ciao ciao

Love you all

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill bara säga att du är en underbar vän och att Nikes sleepover var superkul och jag förstod ännu mer hur bra vänner jag har!

Puss och Kram

2010-05-04 @ 20:50:42
URL: http://hannasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0