Eeey butches, I'm back

När jag var liten så störde jag mig något enormt på låtar med texter som handlade om själva låten. Jag förstår om det är lite svårt att förstå vad jag menar men jag tror att de flesta har hört låttexter där de på något sätt nämner att de sjunger en låt o.s.v. Om sanningen ska fram så stör jag mig fortfarande på fenomenet.
Hur som helst så är det lite samma sak men bloggar. Hur många gånger har man inte läst "Har blivit jättedålig på att uppdatera, ska verkligen bättra mig" eller "Min design nu är jätteful men jag ska fixa den snart". Det är helt onödig information och jag kan lika gärna passa på att säga att jag skrivit liknande saker men att det aldrig ska hända igen. Vem bryr sig om att man inte uppdaterar? (Särskilt för mig som har en hemlig blogg lol lol lol lol lol).
Nu var jag plötsligt nära att börja diskutera det svenska klimatet så det är nog bäst att ägna sig åt något annat (ägnar mkt tid åt att prata om vädret, yeees jag är förtidspensionär).
Så himla pigg. Jag säger inte mer än så.
xxx, lil' B (it's a gangstaaah thang)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0