Lillebils LAME-lista

- "Lillebils LAME-lista" (hur töntig kan man va likzooom)
- Städa sitt rum för att man  inte har något bättre för sig (ett stökigt rum tyder på ett aktivt liv i övrigt, det är iaf så jag övertalar mig att det är okej att mitt rum ser ut som det gör)
- Klaga på smärta i höften och ryggen (undantag: om man är gammal eller har en allvarlig skada)
- Älska Twilight (alltså fortfarande, när alla andra har insett att det är skit, mer eller mindre)
- Sitta på biblioteket till klockan sju på en fredagkväll (om man inte är på bion, då är det...någorlunda normalt)
- Säga saker som sköj och gött utan att vara från Östergötland eller var det nu är man säger sånt. Just det, pöss också. Låter inte bra, inte alls fakiskt.
- Vara i min ålder och köra radiostyrd bil på tunnelbanan. Grow up, dude.. Måste dock medge att jag kände mig lite sugen på att ha en radiostyrd bil hehe.
- Spela in en film om en maffiaboss, hans kompanjon och en estnisk man med namnet Morris.
- Köpa typ 50 gamla Julia-tidningar för att dom säljs för ett bra pris.
Har så mycket att säga i frågan eftersom jag är Queen of Lame men jag ska försöka att inte tråka ut Mrs. Cyberspace. Gud kan lika gärna vara en kvinna. Juuuust saying.
Bild som kommer upp om man googlar lame, kunde inte låta bli. Människor gör så konstiga saker.
xxx, lil' B (kan inte INTE ursäkta mig för att jag använder mig av namnet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0